آغاز ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور

 

توجه : ممکن است در زمان ورود به قسمت انتخاب واحد با خطاهای زیر مواجه شوید:

 

حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است

دلیل این خطا این است که باید حداقل ۵ واحد انتخاب کنید. در هر صورت به خطای نمایش داده شده توجهی نکنید و در همان حال چند دقیقه صبر کنید تا لیست دروس انتخاب واحد برایتان نمایش داده شود و انتخاب واحد خود را انجام دهید.

سر ترم شما در ترم جاری تولید نشده است

این خطا نیز به دلیل ثبت نکردن سرترم رشته شما در سایت گلستان توسط مرکز می باشد که برای رفع این مشکل باید با مرکز خود تماس و یا به انجا مراجعه کنید تا مشکل شما را رفع نمایند.


۱- انتخاب واحد بر اساس نوبت دهی در سایت گلستان انجام خواهد شد،لذا توصیه می شود دانشجویان با ورود به سایت گلستان از زمان دقیق انتخاب واحد خود مطلع شوند.

۲- تاریخ حذف و اضافه ۱۹ اسفند ماه ۱۳۹۱ لغایت ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۱ خواهد بود.

۳- به دانشجویان توصیه می شود قبل از انتخاب دروس خود،ابتدا از سر فصل دروس رشته خود و نیز منابع درسی آگاهی کامل حاصل نمایند.

( موکدا به دانشجویان توصیه می شود چنانچه کتابهای درسی خود را از دانشجویان ترمهای قبل تهیه می کنند حتما آنها را با وضعیت منابع درسی رشته خود تطبیق دهند.)

۴- مسئولیت عدم رعایت پیشنیاز و سقف واحد حتی در صورتی که سیستم به دانشجو اخطار ندهد به عهده دانشجو می باشد و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند و دانشجویان ملزم به رعایت این بند می باشند. (پیش نیاز ها و هم نیاز ها در قسمت لیست ارائه دروس ذکر شده اند)

*دانشجویان ترم آخر بشرط فراغت از تحصیل می توانند بدون رعایت پیش نیازها و هم نیازها انتخاب واحد نمایند.

۵- دانشجویانی که سنوات تحصیلی آنان به پایان رسیده حق انتخاب واحد ندارند و برای تعیین تکلیف خود به کارشناس رشته مراجعه نمایند.

۶- سنوات تحصیلی مجاز برای دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند حداکثر ۱۲ نیمسال و برای سایرین ۲۰ نیمسال می باشد.

۷- با توجه به تغییرات پیش آمده در دروس عمومی،دانشجویان قبل از انتخاب دروس عمومی لیست و شرایط این دروس را از قسمت زیر دقیقا مطالعه نمایند.

۸- حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم جدید بر اساس معدل ترم قبل شما می باشد. (با توجه به معدل ترم قبل خود بر اساس جدول زیر انتخاب واحد کنید)

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ناپیوسته – کارشناسی)

زیر ۱۲ حداکثر ۱۲ واحد
بین ۱۲ تا ۱۷ حداکثر۲۰ واحد
بالاتر از ۱۷ حداکثر ۲۴ واحد
 
معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ارشد)

زیر ۱۴ حداکثر ۱۲ واحد
بالاتر از ۱۴
حداکثر ۱۴ واحد
 

* دانشجویان عزیز ملاک انتخاب واحد شما معدل ترمی نیمسال اول ۹۲-۹۱ می باشد.

* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.

* دانشجویان ترم آخر بشرط فراغت از تحصیل اگر معدل ترمی شان مشروط و کمتر از ۱۲ باشد به شرطی می توانند بیشتر از ۱۲ واحد انتخاب کنند که معدل کلشان از ۱۲ بیشتر باشد.

۹- دانشجویانی که بدهی شهریه دارند، منوهای ثبت نام برایشان غیرفعال می باشد و امکان انتخاب واحد ندارد. بعد از واریز شهریه ۴۸ الی ۷۲ ساعت زمان لازم است تا منوهای ثبت نام برایشان فعال شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 14 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط